• enjoy

    vedel by nekdo jaky je rozdil mezi temito dvema kotouci krome vetsiho kotouce a o 1000,– vetsi ceny?nebo je to jediny rozdil?diky moc!

    0 0
    • Nego  

      Jestli se nepletu, tak rozdil je opravdu jen v tom kotouci. Zrovna minulej tejden sem ty HD kupoval a na zadnej jinej rozdil jsem neprisel…

      0 0
    • Yann  

      Jan pisou na www.hayesdiscbrake.com: XC Series (Cross-Country)

      • Designed for cross-country and urban riding
      • Lightweight
      • All-Condition Performance

      HD Series (Heavy Duty)

      • Designed for Freeride and Downhill riding
      • 30% more braking power than XC series
      • Most durable Hayes brake series

      Jak to tak vypada, tak rozdil je opravdu hlavne v kotouci (a ve vaze). Jinak mrkni na jejich web.

      0 0
      • Nego  

        Jo, jenze tech 30% brzdne sily navic je delanejch jen tema kotoucema. Paka, prase i vedeni je porad stejny. A vaha je opet rozdil v kotouci…

        0 0
    • enjoy  

      vazne to da 30% navic?to docela koukam. jeste mam dotazek,existu­je(tusim ze jo ale nejsem si jisty:-)) nejaky adapter na manitou a kolik stoji?jeste jestli je problem dat na ty XC dopredu vetsi kotouc? a v neposledni rade:-) jestli neudelam chybu kdyz do nich pujdu? dekuju moc a uz dam pokoj,o kotoucis uz toho bylo vsude dost:-)

      0 0
      • Nego  

        Sam mam klasickej XC IS2000 uchyt na vidlici a s adapterem to jde. Obchodnikovu musis rict na jakej typ vidlice to chces namontovat a on uz spravny adapter vybere sam. Jinak platil sem za adapter cca 600,–. Kupoval sem pres webshoip trinnity.cz kde maj asi i nejlepsi cenu na ty sjezdovy Hayesy… A jinak neda se brat ze to ma o 30% vyssi ucinnost. Je to o tom, ze jak je vetsi kotouc, tak je tam vetsi paka pri brzdeni a tudiz na srovnatelny brzdny efekt potrebujes o cca 30% mensi silu resp. pri stejne sile to brzdi o 30% vice ;)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.