• Vašur

    Víte někdo, jaký je rozdíl mezi náboji DT Swiss 240 a 240s? Výrobce na stránkách uvádí pouze to „esko“ a na mtbr v recenzích jsou pouze 240, „eska“ jsou tam založená, ale nikdo se zatím nevyjádřil.Je to jen nový komerční název, nebo totéž pro různý trh? Nebo jsou tam nějské konstrukční změny?

    0 0
    • Mamutt  

      Aby bylo jasno: výrobce = DT Swiss, původní model se jmenoval „Hugi 240,“ nový model „240 S.“ Technicky (funkčně) jsou totožné, nové „esko“ se od Huginy liší v materiálu – keramická ložiska.. a (v tom si nejsem jistý) prý i posíleným těsněním.

      0 0
    • McBlacky  

      když už DT, máte někdo přední Onyx light?

      0 0
      • kandik psi zub  

        yo radialni vyplet, slape jak ma

        0 0
      • kolouš  

        mam ho taky ale jeste ho nemam zapleteny – premysleim ze si koupim jeste neceo lehciho 115g je preci jenom dost.

        0 0
        • McBlacky  

          není ultralight, ale cena 1100kč váze odpovídá

          0 0
        • hanz  

          máš recht…takovou krávu bys pak z kopce nemusel ubrzdit a do kopce bys byl rád že to vytlačíš s pomocí kámoše.:-)))

          0 0
      • nadrazak 2  

        jo mám dt onyx light 118g reálná váha.zatím není zapletený

        0 0
    • senožrout  

      Me se silně zamlouvá 340. Konstrukčně je to náboj HUGI 98, kterej se přestal vyrábět, když se začaly dělat odlehčený, označený jako 240. Konstrukčně je v podstatě stejnej. Taky se zubatkou o něco těžší a o něco levnější. Podle mne idéální kompromis.

      0 0
      • Thidney  

        ty mám taky vyhlídnutý, přijde mi že by to mohly být velmi bezúdržbový a spolehlivý náby a pro škudlily – ložiska jsou do nich podstatně levnější než do 240-tek .-))

        0 0
    • Bebe  

      Zdravím, mám v merku kola od DT Swiss náby 240s disk + XR4.1D + DT Supercomp. Jenže mám cca 93kg, myslíte že vydrží? Chci to na fulla, jezdím lehčí terén.

      0 0
      • kubad  

        V pohodě – ale 32 špic !

        0 0
        • Bebe  

          JJ, 32špic to má…

          0 0
        • raceman  

          a jaký by byl rozdíl kdyby to mělo 36 špic?

          0 0
          • kubad  

            Dělají i na 28 a já měl i na 24 špic, tak sem to myslel :-)) 36 je taky bez problémů.

            0 0
            • Bebe  

              Z výpletu ani tak strach nemám, spíš mi jde o to aby vydržely ty náby…

              0 0
              • nadrazak 2  

                a k onyxu light uvažuju dozadu buď taky onyx a nebo tu 340.

                0 0
              • kungpao  

                Ja mám cca 90 kg, zadný 240 mi praskol od príruby špice, pokračovalo to smerom do tela, a časom odišiel úplne. Inak bezúdržbovosť neexistuje, raz do roka sa do toho treba pozrieť. Keby som teraz kupoval, išiel by som do 340ky.

                0 0
    • Lister  

      koupili byste si Onyxe disk přední + zadní kdyby vyšly komplet na cca 2500–2700 nebo se dá za takový peníze koupit něco lepšího??????

      0 0
      • RomanH  

        Za ty penize urcite.

        Ale nevim, zda bych uz dneska nesel spise do sestavenych kol.

        0 0
        • Lister  

          cena kol bude do pětky a tam velký výběr není.......

          0 0
          • vik  

            ja budu v breznu kupovat cerity (s onyxem maji opravdu maximum spolecneho) a DT rafky x455. DT spice, lock niple a RU- vse za prijemnych pet litriku!

            0 0
            • Lister  

              já jsem se vyjadřoval k těm kompletním (zapleteným z výroby) jinak tohle přesně ja taky můj plán :)

              0 0
      • biker007  

        to je dobra cena. ja stavim onyx (na Vcka), mam je P+Z za 2150. k tomu DT XR4.1 po litru a DT revolution 1.8–1.5–1.8+AL niple po 7kc. za 4500 asi tezkos ezenu neco lepsiho..

        0 0
        • Lister  

          no to máš pravdu, když standartní cena budu kolem 8 tis :)

          0 0
          • biker007  

            bejt nucenej kupovat za standartní ceny, tak to asi jezdím na koloběžce:)

            0 0
      • Lister  

        ještě jeden dotaz, je nějaký zásadní rozdíl mezi nábojema Cerit a Onyx…vyplatí se připlatit nebo ty základní stačí???? Jde hlavně o funkci a životnost, váhu už tak extra neřeším…

        0 0
        • vik  

          at koukam jak koukam, je to totozny. mozna tam je nekde nejaky tesneni navic, ale fakt ted nemam cas to studovat:-) predni jsou stejny urcite, zadni fakt nevim… kdyz kouknes na rozkres dilu, tak u ceritu je vse onyx, vcetne osy apod.; na ceritech mne laka snadnost vymeny loziska, servis orechu, dostupnost dilu a tak. je to primitivni naboj, ve smyslu, ze v jednoduchosti je krasa; a jeste jak ted odfrezovali prirubu (viz fotka), tak je to i slusnej fesak:-)

          0 0
          • vik  

            hele, lister, jsem hodnej, takze jsem srovnanval, jo? jen kvuli tobe:-) prvni tabulka onyx, pak cerit. na rozkresu jsem videl u predniho onyxe krytku s tesnenim navic, ale myslim, ze by pak sla k ceritum dat, protoze osa je stejna, tak by to melo jit.uff!

            0 0
            • marapara  

              Je to tak. Po asi 25000 km mi praskla příruba na Ceritu. Objednal jsem tělo Onyxe a kamarád mi tam pajšl Ceritu přeskládal a všechno sedí.

              0 0
              • vik  

                po 25000?! ty naboje taky nic nevydrzej, vid?:-))))

                0 0
                • marapara  

                  jj ;). Ale to jsem jej moc nešetřil

                  0 0
                  • vik  

                    a v prubehu jsi nejak servisoval? menil lozisko apod.? fakt myslim, ze na nezavodni pouziti to budou dobry naboje. gramari asi ohrnuji nosy, ale ti ohrnuji skoro nad vsim:-) a hlavne dostupnost tech dilu, to je fakt dobra vec- a v botticu jsou chlapici hodne ochotny!

                    0 0
                    • marapara  

                      jj, jsou ochotní. Ložiska jsem měnil asi měsíc před tím, než jsem zjistil, že mám prdlou přírubu u špice. Po maratonu v dešti se mi dostala voda i do nábojů a odešly 3 ze 4 ložisek. Investoval jsem asi 700 do ložisek, tak jsem investoval ještě 700 do těla Onyx. Jinak nechávám udělat jednou za rok servis – rozebrání, vyčištění, kontrola a promazání. Za sezonu natočím cca 10000 km.

                      0 0
                      • vik  

                        hmm…ložiska jsi kupoval od bottica nebo v nějaký „ložiskárně“? tam by se možná mohlo při výměně něco ušetřit, ne? ta voda je hajzlík a cerity v tomhle asi trochu kulhají, zkusil bych tam pak tu krytku z onyxe, ta bude těsnit víc. ale crossridy, který spoustě lidí při rozhodování zamotaly hlavu (včetně mne), by se měly po deštivé jízdě taky servisovat, takže voda je v téhle cenové katagorii prostě nepřítel číslo jedna.

                        0 0
            • Lister  

              aha tak to vypadá skoro na stejný náboj.

              Takže dotaz – oba dva náboje můžu mít v odfrézované verzi a rozdíl v ceně ja cca 800 na páru – má cenu to připlatit???????

              0 0
              • vik  

                ja myslim, ze ne… a navic, vis jak to je: vzdy se nejaky komponenty od sebe lisi o par stovek, ale kdyby clovek sel pokazde do toho „lepsiho“, nedoplati se. ja necham zaplest u bottica, bude to poradne a se zarukou (narozdil od levnych Mavicu z Holandskych zdroju)

                0 0
                • Lister  

                  no jo no to znám, začínal jsem na kombinaci jak si napsal výše a končil na Onyx + Revolution + alu červený niple + ráfek 4,2D ale z toho nakonec asi sejde :)

                  0 0
                  • vik  

                    červený niple…taky se mi mihly hlavou, ale nakonec rozum zvítězil nad city:-) radši koupím mosazný pro locky; jinak: teď mi přišel od Milana Epicon a jestli to bude v terénu takový, jaký se to podle všeho zdá, bude to ta nej koupě!

                    0 0
                    • palkac  

                      epicon?a na kolik Tě vyšel? pak hlavně poreferuj. podle toho co psal milan, tak to bude velmi fajné..

                      0 0
                      • vik  

                        cena standardni:-) jestli jsi nekdy u Milana ladil, tak tusis, vid? ja uz bych testoval, ale schazi mi jeste kola a brzdy…Milanovo mereni vyslo hodne fajn, konstrukcne se zda taky dobra (ty 32mm nohy jsou fajn), ale vse potvrdi ci vyvrati teren. kazdopadne je to hozena rukavice konkurenci (to ma nekde Mavic v popisu u Crossride, ne?:-)) suntour ma proste jen smulu, ze je to suntour:-) ale jeho fanklub se pomalu rozrůstá…

                        0 0
                        • palkac  

                          zatím jsem u milana nic nepodnikal. Ale pomalu zvazuji vymenu celeho stroje. Tak si rikam, jak dopadne ten epicon, neb se mi libi..

                          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.