hutchinson || Continental || Michelin

24 nepřečtených
  • fotis

    potrebujem plast dozadu. mal by mat pod 600g, mal by to byt drat. a nemal by byt problem dat ho dole z rafku(najlepsie bez montpak). do vyberu sa mi vosli

    hutchinson Cameleon – 1.95 – 600g – 390KC Continental Explorel – 2.1 – 550g – 377KC Continental Escape – 2.0 – 590g – 377KC Michelin Wildgripper XL – 2.1 – 550g – 300KC Tioga Factory XC IRC Mythos-neusim, ale cenu dratenej verzie WTB Nanoraptor–ale niekto spominal, ze dozadu je to samovrazda.

    0 0
    • MARIN  

      Vozil jsem C.Escape i Explorer. Perfektni zaber a vedeni stopy ale nic moc pohodli-jejich skutecna sirka je tak o cislo mensi a musel jsem je hustit skoro na jejich max.dop.tlak jinak se mi dost prosvakavala duse. Ten Escape se i zdal na prednim kole lepsi jak Explorer na zadnim jsou tak nastejno=velmi dobre? :) IRC Mythos 2,1 vozim ted do snehu a zatim parada tak uvidime jak to bude vypadat az ten snih nekdy(kdy uz to bude?) sleze. Jinak jeden je snad za 450,– a je jiny na predek a jiny na zadek. Jak Contiky tak IRC jdou na rafek Mavic517 nandat i sundat rukou bez montpak

      0 0
    • Darius  

      Contiky se sundavaji velmi snadno (rafek Mavic F519 a Rigida Taurus – typ explorer a vertical), jinak Nanoraptor je podle me samovrazda zejmena na prednim kole, dozadu udajne v lete OK a pekne tlumi – je vysoky

      0 0
    • Tinker  

      Já bych hlasoval pro Hutchinson Python. Nevím, ale kolik stojí v drátový verzi…

      0 0
      • Pá-dlista1  

        ofiko 790,–

        0 0
      • kovar  

        A nedas si pokoj . Akorat ze Pythona nevidim ve vyberu pro hlasovani, ani se nedivim, to neni plast, to je plastenka. Aby neprselo na dusi, jinak nevim, k cemu by mohl byt Python dobry. Takove hlasky, ze za sucha je O.K. dost dobre nechapu, nebot v lese sucho je vyjimecne .

        0 0
        • jfk  

          musim se trochu zastat pythona – v dobe , kdy prevlada sucho (tedy nekdy od kvetna do zari)je to nejlepsi plast, ktery jsem kdy vzadu vozil, pohodlny, rychly, dobry v zaberu, malo defektu (ja tedy zadny). znam ale par borcu, co ho vozi cely rok a asi jim vyhovuje

          0 0
        • JJ  

          S pythonem se das jezdit vzadu i za mokra, ale pak musi clovek jezdit strasne opatrne.A pomalu:) Jenze pak je to dost nuda

          0 0
          • Tinker  

            Právě že se s ním musí jezdit rychle! Je to takovej „balón“, kterej se nesmí moc nafoukat a skvěle ke všemu přilne. Ten pláš? je tím lepší, čím rychleji jedeš…

            0 0
            • JJ  

              To jo, ale nesmis pak chtit rychle zabrzdit:)

              0 0
    • enjoy  

      ja mam ty nanoraptory na obou kolech(pro jistotu:-)) a reknu to takhle,jestli nekdo s kolem neumi tak je to jeho problem a nemel by si to vylejvat na plastich.dokonce maj i slusnej zaber v bahne,to sem cumel.

      0 0
      • Karaya  

        Moje rec, ja je mam taky na obou a dobry, akorat na sterku se clovek nesmi leknout :-) Ale rukou je tedy rozhodne nesundam (rafek Remerx GrandRock)

        0 0
      • kovar  

        aha, takze kvuli klouzavym plastum mam jezdit opatrne jo? tomu rikas umet jezdit? nechat se omezovat spatnyma plastema? hahahaha

        0 0
        • enjoy  

          spatny plaste?promin ale to se musim zasmat ja.je videt ze vis o cem mluvis.nebo spis o jakem plasti mluvis.jsem nemluvil o nejakym semislicku ale o plasti se spuntama.jestli mas pocit ze ti plaste nejak moc klouzou tak je asi neco jinak.

          0 0
          • enjoy  

            hlavne jsem reagoval na to ze podle nekoho nanoraptor klouze na predku a podle jineho zase na zadku,tak tem to patrilo.

            0 0
            • Darius  

              pokud je to na me, tak sem to myslel tak, ze kdyz uklouzne predni kolo, je to IMHO mnohem horsi nez pri podjeti zadniho kolesa…

              0 0
              • enjoy  

                na predku to urcite neni baheni guma,to je jasny.jestli nekdo jezdi celej rok v bahne(netusim kde) tak at si ji nekupuje.jinak mam v bahne prirozenej respekt s jakymkoliv plastem,takze stejne nejezdim extremne rychle.

                0 0
          • kovar  

            sorry, jsem si to spatne precetl, myslel jsem, ze mluvis o Pythonech. Nanoraptory neznam.

            0 0
    • Máca  

      No já jsem zastánce Cameleonů (viz jinde) a ta váha v podstatě sedí. Ale měl bych pár dotazů (spíš upřesnění): Ty váhy, co uvádíš jsou u pláš?ů za cca 400 Kč jinde, ty, co tam máš platí pro nejdržší variantu té gumy, která stojí nmohdy přes 1000Kč a má trošku jiné vlastnosti než pláš? za 400 Kč, ikdyž vzorek vypadá stejně. Continental Explorel – 2.1 – 550g – 377KC – Váha asi těžko, našel jsem 620g – ale to taky není na 2.1 gumu moc, ta 550g-stojí přes litr. Jezdil jsem ji (620g 450Kč) slušně rychlá, vzadu na tvrdým dost rychle mizí, slušně si vedla vzadu v blátě. Nemá ráda mokrý šutry a klacky – předek je s ní někdy o hubu a písek(do stran) jí taky moc nesedí.

      Michelin Wildgripper XL – 2.1 – 550g – 300KC, v podstatě stejná situace váha cca 700g. Není špatná, trošku těžší a pomalejší, osvětčila se mi v náročnějším spíše sušším terénu a spíš jako zadní guma.

      WTB Nanoraptor je v podstatě jen malinko hrubší semislick – dopředu bych ho nedával, vzadu si myslím bude na léto dost dobrej, chci ho letos zkusit Howg

      0 0
    •  

      jen poznamka na okraj : pokud chces dobre slikaci gumu tak to chce kevlarovou patku, a pokud mam zkusenost neoblikatelny jsou rafky ritchey

      0 0
      • fotis  

        no a prave tie vlastnim:-((((

        inak som nasiel conti vertical 26*2.3 za 550Sk hmotnost je tam 690g. sa tu pisalo ze conti 2.3 su vlastne 2.1.. jedine tych 690 gramov je trocha moc..

        0 0
        • Darius  

          ten Vertical 2.3" je vic nez 2.1 myslim ze asi 56mm, supr vzorek a je i dost vysoky… hmotnost presne nevim, ale 690g muze byt, vzhledem k objemu a cene odpovidajici.

          0 0
        • blue  

          uz to sem nekdo nekde daval, tak si muzes porovnat ty sirky ruznejch plastu: http://www.themudzone.com/…s/index.html

          kazdopadne pro vertical 2.3 bych klidne bez obav zvednul ruku

          0 0
    • maco  

      Ako to tak pozorujem, akakolvek zmienka o plastoch vyvola burlivu diskusiu. Pani zabuda sa tu ale na jednu malickost. HMOTNOST jazdca!!! jedna vec je tlak v pneumatikach = doladenie kontaktnej plochy plasta, ALE druha vec je pritlak plasta k povrchu. Z vlastnej skusenosti: Jazdieval som vzadu plaste „motorkoveho“ typu: Maxxis Gluteus, Tioga DH, Bontr. AC Jones atd. Ale to som mal 85–90 kg. Teraz ked je moja vaha + 100(radsej presne neuvediem :))) jazdit na takomto plasti po relativne rovnejsom terene (naschval nepisem asfalt) je utrpenie. Sam uz obzeram menej „traktorove“ vzorky plastov.

      Na druhej strane, plast ktory podrzi 60–70 kg jazdca „na hrane“ moze mne osobne odstrelit pri podstatne mensom naklone.

      Navrhujem: Ak niekto hovori, ze mu dani plast sedi, nech uvedie aj tlak na aky ho jazdi A SVOJU HMOTNOST.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.