Cyklo Němčík a sestavení kola

30 nepřečtených
  • MattLehy

    Zdravím, poněvadž jsem dost nedůvěřiví člověk (negativní skušenosti) tak se radči na všechno ptám. Má někdo skušenosti s tímto obchodem http://cyklonemcik.cz? A máte skušenosti s obchody co sestavují kola na zakázku, popřípadě nějaký doporučit?

    0 0
    • Hnoj  

      Nedůvěřiví ? Skušenost ? Čárky v souvětích taky nic?

      To je snad zlej sen…

      0 0
      • MattLehy  

        Promiň mírná dislexie, mám s tím problémy, ale příště se radči vyjádři k tématu…

        0 0
        • maajkee  

          Houby dyslexie, radši si prober alespoň základy. :)

          0 0
          • MattLehy  

            Nejdřív si něco přečti o dyslexii a pak říkej houby, já to v tom prostě nevidim i když někde v hlavě ty pravidla mám…

            P.S. Můj vysokoškolskej profesor dělá stejné chyby a jak vzdělanej to je člověk…

            Ale radči bych vyřešim zadané téma…

            0 0
            • Hnoj  

              K tomuhle se snad radČi vyjadřovat nebudu…

              0 0
            • noviisek  

              To je alibismus, že to nevidíš chápu, ale naučit se to dá ;)

              Kdo umí, umí

              Kdo neumí, učí (:

              0 0
            • M_ishak  

              K tématu máš už 30% příspjefků, takže jseš v B-F normňe.

              0 0
          • Janouch  

            ja bych ho nehrotil i když je fakt, že prace s pravidly ceskeho pravopisu by se taky vyplatila :)

            0 0
    • pepino  

      Známej tam vloni koupil kolo s vidlí Raidon, ta nedržela tlak, poslal jí zpátky a dostal novou.

      0 0
    • michalscupak  

      mam už rok od něj kolo a teď mi odešla brzda tak sem mu ji posílal a jsou s tou reklamací samé problémy…

      0 0
      • M_ishak  

        Jen dotaz na tebe. Proč nepošleš tu věc do autorizovaného servisu napřímo a řešíš to přes prostředníka ve formě obchodu. Já už kdysi dávno, když jsem poprve řešil reklamaci internetového zboží, tak jsem si zavolal do daného obchodu a rovnou jsme se domluvili, že bude nejjědnodužší, nejrychlejší a nejlevnější, když si to pošlu ne k nim, ale do autorizovaného servisu napřímo. A tak to praktikuji vždy a žádný problém.

        0 0
        • unking  

          jeden příklad za všechny. Kamarád z Brna měl notebook z eshopu z Prahy. Vznikla vada a tak ho poslal do Reklamaci do eshopu do Prahy, odkud to poslali do autorizovaného servisu do Brna. Z toho to šlo zpátky do Prahy a z té mu to poslali opět do Brna.

          Nač si přidělávat práci a zbytečně prodlužovat reklamační řízení …

          0 0
          • michalscupak  

            jo ale to by se museli chtít domluvit

            0 0
            • M_ishak  

              Kdo se nechce domluvit? Myslíš teď servis s tebou coby zákazníkem? Já v tomto nikdy neměl problém. Vždyť je to kšeft pro servis, ne?

              Já (klepu na dřevo) řešil jen 3 reklamačky zboží z netu – a to tam nakupuju všechno.

              Úplně v reklamačním kolečku vynechávám obchod.

              1. Najdu na netu seznam autorizovaných servisů.
              2. Zavolám do něj a domluvím se.
              3. V případě, že je blízko, tak to tam (při cestě kolem) zavezu

              a poté zas vyzvednu. Když je dál, tak sepíšu průvodní dopis s popisem závady,

              zabalím a pošlu – dělal jsem jen jednou a bez problémů. Doba řešení

              záruční opravy nepřesáhla týden. Pokud to bylo déle, tak mojí vinou, protože jsem neměl cestu kolem a nechtělo se mi pro to jet schválně – nepotřeboval jsem to urgent.

              To je důvod, proč mi zůstává rozum stát nad lidmi, co si v Černých ovcích brečí, že s jejich reklamací nějaký obchod vymrdává.

              Autorizovaný servis má zájem se vám věnovat, protože je to jeho kšeft – servisovat. Obchod, respektive zaměstnanec obchodu, který svou práci hrotí jen do výše svého platu, to bere jen jako přítež, ze které nic nemá.

              0 0
              • michalscupak  

                jo až na to že on to chtěl na obchod a kolo je z německa

                0 0
                • M_ishak  

                  Aha, tak to jsem nevěděl, že jsi s Němčíkem domluvený že to chce přes sebe.

                  Ale i tak já třeba s obchodem ani nediskutuju – než bych našel ve starých mailech info, kde že jsem to či ono vůbec kupoval, tak vygooglím servis a hotovo.

                  Co takto řešit pouze a jen tu brzdu, dle značky, nikoliv výrobce? Co je to za značku, třeba máš autorizovaný servis za humny?

                  0 0
              • kotrdlenec  

                Reklamaci je nutné řešit s prodávajícím, který reklamaci zároveň přímo uznává a zamítá. Pokud prodávájící prodává zboží z oficiální distribuce pro ČR, tak ti může (ale nemusí), umožnit obrátit se přímo na autorizovaný servis. Na ten tě odkáže v případě, že má s dovozcem smlouvu, že reklamace musí rozhodovat jeho autorizovaný servis, pokud ti ten reklamaci neoprávněně zamítne, tak spor povedeš opět přímo s prodejcem se kterým jsi uzavřel kupní smlouvu.

                To že nedohledáváš kde jsi zboží koupil je samozřejmě z principu blbost, protože k reklamaci musíš doložit doklad o nákupu.

                0 0
      • felix.org  

        A navíc ti ho prodal velký ;-)

        0 0
    • Swed4  

      Ahoj, mám z tama kolo a měl jsem problém s vidlicí rock shox. Domluvil jsem se s Němčíkém že nejrychlejší reklamace bude když si ji pošlu sám do autorizovaného servisu. A tam už to vyřešili rychle.

      To je jedina zkušenost s tímto shopem, takže hodnotím kladně.

      0 0
    • michalscupak  

      …Prostě já mám špatnou zkušenost…

      0 0
      • Figinek  

        Kolo mi přišlo v krabici, takže jsem musel složit. Všechno bylo fajn, dokud jsem pořádně nezmokl. Pak mi začalo v kole skřípat a zajel jsem s ním do servisu do Příbora. Tam mi borec říkal, že když to kolo rozmontovával, tak v některých případech nepotřeboval ani vercajk, že to šlo prstama… Bylo to moje první kolo, a tak jsem netušil, že jsem ho měl celé a všude dotáhnout. Takže pokud příjde z eshopu v krabici, je nutné udělat servis, což jsem myslel, že už je.

        0 0
        • Njaji  

          Kolo mi přišlo také v krabici…a po 1 km rupnul řetěz. :-)

          Spíše smůla. Po komunikaci s prodejcem vyřešeno.

          Kolo za 25k má najeto za rok a čtvrt 9000.

          Odešel zadní náboj (SLX)

          Věčné problémy se zadním ráfkem (Remerx Masterdisc) po prasknutí nutná výměna…

          Jinak pouze měním řetěz a 1× zadní kazetu a jezdím :-).

          0 0
        • Smazaný účet  

          Njn, když se šetří, absence koncovek bowdenů apod…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.