Treking/Cross velikost na cca 170cm – M pro slečnu ideál bílá
limit 20t.kč klidně pánské to není problém
sem s nápady, dík za pomoc třeba
Scott vypadá dobře
Treking/Cross velikost na cca 170cm – M pro slečnu ideál bílá
limit 20t.kč klidně pánské to není problém
sem s nápady, dík za pomoc třeba
Scott vypadá dobře
Je to už obehraná písnička, ale co scalar? Za 20k by mohl postavit hodně solidní kolo.
čekám až se ozve :D
vždyť ty sám stavíš parády za desítky tisíc, to si nedokážeš pro jednou zkusit složit „levné“ kolo? :)
a proč myslíš že sem založil vlákno? v nabídce se moc neorientuju potřebuju trochu ukázat cestu a navíc kolo musí za týden jezdit, takže sem s náměty na seriovku, nebo rámovky na stavbu
Ok.. k tomu Scottovi nepíšou jestli je vidlice vzduchová nebo pružinová (leda že by A znamenalo Air). A zadní náboj RM-60 se mi nelíbí, pokud to má jezdit bez starání.
Bílý rám má třeba Sup RX 625W – ale tam to chce povyměňovat hodně věcí, takže spíš sehnat samotný rám.
Máš to v mailu :-)
Vzhledem k tomu, že jsem podobný problém nedávno řešil tady vím, že sehnat v týhle cenový relaci vyvážený kolo, je docela problém. Sám jsem to pro sebe nakonec vyřešil 29", ale než jsem dospěl k tomuto rozhodnutí, bylo v podstatě jediným možným řešením stavba na zakázku, výběr „hotovek“ je fakt docela bídnej. Ale scalara jsi už zkontaktoval, jak vidím ;-), myslím, že lepší varianta není.
Já ti nevím, ale za tuhle cenu bude mít cross nefunkční vidli atd. Nebyla by lepší 29ka? Tam se aspoň dají dát slušné komponenty. Navíc já bych na crossu nechtěl jezdit ani po cyklostezkách… 29ka mi v tomto případě přijde jako super univerzál – stačí měnit gumy.
Jsi na velkém omylu, cross za 20 tis. může mít vidlici Suntour NRX RLD (crossová verze Epicon/Axon), rám MRX Race Elite (materiálově stejný se dělá i jako 29er), výbavu SLX…
např.
Osobně si myslím, že NRX RLD nemá šanci proti Epiconu 29 (NRX nemá 32mm nohy).. A proti rámu MRX nemám nic, jen tedy, když se dělá 29er, tak proč nevzít 29er?
Každá vidlice má své využití, tady jde o slečnu jezdící po asfaltu a cestách, nohy 30 mm a zdvih 75 mm (nebo 63 mm)u NRX bohatě stačí. Tady by Epicon přinesl nevýhody – vyšší hmotnost (o 150 gr.), vyšší cena, pevná osa – nutnost speciálních dražších výpletů.
Rozdíl ceny je jen 1000Kč, (ep 6500 vs nrx 5500)což není nic extra. Navíc oboje je pouze na kotouče, takže vyšší pevnost epiconu bude výhoda. Výplety – neříkej mi, že když jdou pořídit ust záplety za 6800, tak nebudou neust 29 s přední 15mm osou do 5ti tisíc.
Rozdíl ceny je jen 1000Kč, (ep 6500 vs nrx 5500)což není nic extra. Navíc oboje je pouze na kotouče, takže vyšší pevnost epiconu bude výhoda. Výplety – neříkej mi, že když jdou pořídit ust záplety za 6800, tak nebudou neust 29 s přední 15mm osou do 5ti tisíc.
:-) řeč je o kole za 18 tis., takže rám za 6500,–, vidlice za 6500,– kola za 5000,–… a co zbytek?
NRX RLD se dělá na véčka, což je pro crossová kola (i pro tuto vidlici) ideální volba.
Jasná stavba nejlépe s pevnou vidlicí, aby bylo kolo pěkně lehké :-) Za 20 tis. jsem postavil cross XT/SLX + Ksyrium Elite, 10,2 kg, za 17,5 tis new Deore LX + Fulcrum Racing 5, a teď stavím cca za 14 tis. modrobílý MRX RaceLite na desítce SLX/X7 + Shimano WH-R501. To bude taky pěkná raketka :-)
Vracím se po 3-týdenní hospitalizaci. Chtšl jsem Ti zavolat , ale nemám Tvoje číslo . Jinak se při otevření BF nestačím divit. Vidlici máš svařenou již před mým odjezdem do nemocnice.Bílé rámy máme také. Pošli číslo.
ozvu se dík. stejně nebyla cesta.
ozvu se dík. stejně nebyla cesta.
Výbava nic moc, ale ten rám se mi líbí, i když bílou nemusím.
http://atombike.cz/…-p-2143.html
případně dámská verze